• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

آزادگان فرهنگی آذربایجان شرقی تجلیل شدند

  • کد خبر : 19102
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
آزادگان فرهنگی آذربایجان شرقی تجلیل شدند

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به وطن از فرهنگیان آزاده و ایثارگر آذربایجان شرقی تجلیل شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: در آستانه اربعین حسینی هستیم و تقارن این دو مناسبت با هم نشانگر ایثار بزرگ شما عزیزان است که کاری حسینی کردید و […]

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به وطن از فرهنگیان آزاده و ایثارگر آذربایجان شرقی تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: در آستانه اربعین حسینی هستیم و تقارن این دو مناسبت با هم نشانگر ایثار بزرگ شما عزیزان است که کاری حسینی کردید و از بهترین لحظات و سال‌های عمر خودتان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب گذشتید.

مسعود سعادتی وجود ۱۲۵۰ همکار فرهنگی رزمنده و ۱۷ جانباز فرهنگی ۷۰ درصد و ۲۲۰ همکار فرهنگی آزاده را مایه مباهات و سربلندی دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: آزادگان به جایگاه و رتبه‌ای دست یافته‌اند که منیت‌ها را کنار گذاشته‌اند. اسارت در جنگ تحمیلی به برکت وجود شما آزادگان به فرصتی بزرگ تبدیل و زمینه‌ساز شناخت از مردم ایران، ولایتمداری آنان و تبدیل به نقطه قوت و صلابت مردم ایران شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بدون شک بخشی از رویکرد کنونی مردم عراق و مقاومت آنان را مدیون درس‌هایی هستیم که عراقی‌ها از شما آزادگان سرافراز یاد گرفته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز در این جلسه با یادآوری رشادت‌های آزادگان سرافراز دفاع مقدس گفت: شما عزیزان هم در دوران اسارت پیام آور رشادت بوده‌اید و هم امروز برای نسل جدید الگو‌های مناسبی هستید که چگونه جان خود را برای وطن و ارزش‌ها و باور‌های انقلاب فدا کرده‌اید.

سرهنگ گلمحمد زاده با اشاره به اینکه آزادگان با روحیه ایثار و مقاومت خود بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف موجب سربلندی کشور شده اند افزود: این روحیه باید به نوجوانان و جوانان نیز تسری پیدا کند.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب نیز آزادگان نقش آفرین هستند و در بحث جهاد تبیین خود را مسئول می دانند؛ مطالب و خاطرات شما عزیزان قطعا می‌تواند برای بسیاری از جوانان راهگشا باشد تا بتوانند با باور‌ها و ارزش‌های این انقلاب بیشتر آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با یادآوری اهمیت بصیرت افزایی گفت: امروز شاهد جنگ ترکیبی هستیم، هدف این نوع جنگ انحراف افکار و ایجاد شبهات در بین نسل جدید است، در این شرایط شما آزادگان نقش تبیینی بسیار مهمی دارید*

لینک کوتاه : https://tanishnews.ir/?p=19102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.