• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

آقای رئیس جمهور تبریز باشسیزدی!

  • کد خبر : 19092
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
آقای رئیس جمهور تبریز باشسیزدی!

تانیش نیوز/ط. شایان هنوز یک ماه از مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید نمی گذرد و کابینه شکل نگرفته و وزیر وزرا رای اعتماد نگرفته اند که هجمه ها و انتقادات علیه دکتر پزشکیان هر روز شکل تازه ای به خود می گیرد. از انتخاب وزیران گرفته تا اتفاقاتی که در کشور از جمله مسئله حجاب […]

تانیش نیوز/ط. شایان

هنوز یک ماه از مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید نمی گذرد و کابینه شکل نگرفته و وزیر وزرا رای اعتماد نگرفته اند که هجمه ها و انتقادات علیه دکتر پزشکیان هر روز شکل تازه ای به خود می گیرد. از انتخاب وزیران گرفته تا اتفاقاتی که در کشور از جمله مسئله حجاب و گشت ارشاد رخ می دهد.

شاید با توجه به ورود ناگهانی و غیر منتظره دکتر پزشکیان به عرصه انتخابات و حاشیه های مناظره، این هجمه ها از سوی منتقدین و طرفداران  رقبا طبیعی باشد اما به نظر می رسد عده ای درصدد خراب کردن وجهه رئیس جمهور هستند و این برخوردها عمدی می باشد.

هرچند پزشکیان یکی از نمایندگان منتقد دولت بوده و اکنون که در راس دولت قرار دارد می بایست جای انتقادی باقی نگذارد اما باید یادآور شد اوضاع کشور گل و بلبل نیست که به این زودی ها و  بااقدامات مقطعی و آنی این آشفته بازار بهبود یابد. مسلما پزشکیان معجزه گر هم نیست که بخواهد معجزه کند  بنابراین بهبود شرایطی که سال ها بر کشور حاکم بوده نیازمند اتحاد  و همکاری جناح ها و آحاد مردم  است.

و اما انتظاری که مردم از رئیس جمهور در گام های نخست دارند رسیدگی به امور اولویت دار بویژه اقتصاد و مشکلات متبلابه زنان و آزادی می باشد.

و در مورد استان آذربایجان شرقی هم باید گفت اکنون این استان صاحاب ندارد و این طور به نظر می رسد که مدیران هم دست و دلشان به کار نمی رود و مردم علاف و سرگردان در راهروهای ادارات و سازمان ها «امروز برو فردا بیا» تنها جمله تکراری هست که می شنوند.

تبریز و آذربایجان استانداری لایق جایگاهش می خواهد. استانداری که کوته فکر نباشد، آرمان های بلند داشته باشد، سخنگو نباشد عملگرا باشد، قاطع باشد و بله قربان گوی کسی نباشد، به فکر احیای گذشته تبریز و آذربایجان باشد و امید را به مردم این استان بازگرداند. مردم آذربایجان شرقی سالهاست استانداری در شان تاریخ درخشانشان به خود ندیده اند. آذربایجان مشکلات زیرساختی و توسعه ای زیادی دارد که با حضور یک استاندار شایسته که دارای عرق ملی است نه مال دوست و مقام پرست، ممکن است مقداری از عقب ماندگی های این استان جبران شود.

امید است تا پایان دوره ریاست جمهوریتان لبخند امید و زندگی را بتوانیم در چهره مردم بویژه جوانان و نوجوانان و دختران این سرزمین ببینیم.

لینک کوتاه : https://tanishnews.ir/?p=19092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.