• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

متناسب سازی ساختار برنامه توسعه‌ای آذربایجان شرقی با سند آمایش

  • کد خبر : 19217
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
متناسب سازی ساختار برنامه توسعه‌ای آذربایجان شرقی با سند آمایش

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در حاشیه هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه دستگاه‌های اجرایی گزارشی  از عملکرد مصوبات شورای برنامه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ همچنین جلسات گذشته سال جاری ارائه کردند. به گزارش تانیش نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی […]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در حاشیه هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه دستگاه‌های اجرایی گزارشی  از عملکرد مصوبات شورای برنامه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ همچنین جلسات گذشته سال جاری ارائه کردند.

به گزارش تانیش نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، حیدر فتح‌زاده افزود: در جلسه  مصوبه مطرح شد که بیشتر مرتبط با بحث تغییر کاربری و تامین اراضی مورد نیاز سرمایه‌گذاری در استان بود که مقرر شد در این مباحث متناسب سازی‌ها و هماهنگی‌های لازم با شورای برنامه‌ریزی استان انجام شود.

فتح‌زاده گفت: همچنین مقرر است در جلسات شورای برنامه‌ریزی گزارش عملکرد سال‌های قبل در ارتباط با تغییر کاربری و تعیین اراضی مطرح شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز دو مصوبه در ارتباط با منابع بودجه و قانون حمایت از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، همچنین مصوباتی در ارتباط با بخش صنعت و گردشگری مطرح شد.

وی تاکید کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که بین ساختار برنامه توسعه‌ای استان و اسناد بالادستی از جمله سند آمایش تناسب لازم وجود داشت باشد و اجازه ندهیم اقداماتی که تناسبی با برنامه‌های توسعه استان و سند آمایش ندارند در استان اجرا شوند.

لینک کوتاه : https://tanishnews.ir/?p=19217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.