استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مدیران باید در دسترس بوده و اینگونه نباشد که مردم و ارباب رجوع برای دیدن آنها مجبور باشند از هفت خوان رستم رد شوند.
به گزارش تانیش نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، بهرام سرمست در آئین تکریم و معارفه سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی افزود: این حوزه که در طول زمان دارای فراز و نشیبهایی بوده، با توجه به تعریفی که دارد جزو حوزههای مهم است و میتواند در سازمانهای دولتی تحرک ایجاد کند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به درخواست کارنامه و برنامه از مدیران برای ارزیابی گفت: اگر در استان واحدی بخواهد کارنامه مدیران را مورد بررسی قرار دهد، دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری است.
وی اضافه کرد: البته باید یک مدل ارزیابی علمی برای ارزیابی کارنامه مدیران دستگاهها تعریف و مدل سازی کنیم.
سرمست با بیان اینکه سه نوع بازرسی دورهای، روتین و پیش بینی نشده داریم، تشریح کرد: در جامعه معضلات اجتماعی زیادی همچون صفهای نان وجود دارد که باید مورد بررسی و نظارت قرار گیرند که چگونه به مردم خدمات می دهند.
وی ادامه داد: در بازرسیها نه میخواهیم حرمت مدیر را بشکنیم و نه راه در رو ایجاد کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: شفافیت، فساد ستیزی و امانت داری به عنوان اصول بازرسی باید در دستور کار قرار گیرد.
سرمست تاکید کرد: مدیران باید گوش شنوا برای مشکلات مردم داشته باشند، زیرا این مردم پشتوانه نظامند و رضایت حداکثری آنها باید جلب شود.
در این آئین اللهیاری به عنوان سرپرست جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی، معرفی و از زحمات و خدمات محمدرضا سلطان زاده در این مسوولیت قدردانی شد.