• امروز : چهارشنبه - ۲۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024

مهارت آموزی سالانه بیش از ۶هزار نفر در مجتمع فنی تبریز/استاندار آذربایجان شرقی با موسسین آموزشگاههای فنی حرفه ای جلسه داشته باشد!

  • کد خبر : 19692
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
مهارت آموزی سالانه بیش از ۶هزار نفر در مجتمع فنی تبریز/استاندار آذربایجان شرقی با موسسین آموزشگاههای فنی حرفه ای جلسه داشته باشد!

مدیر مجتمع فنی تبریز از مهارت آموزی سالانه بیش از ۶ هزار نفر از کارآموزان تبریز در مجتمع فنی تبریز خبر داد. به گزارش خبرنگار تانیش نیوز، آقای غفوری در حاشیه تجلیل از برندگان مسابقه بزرگ مهارت های برنامه نویسی و طراحی وب مجتمع فنی تبریز در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مجتمع در سال […]

مدیر مجتمع فنی تبریز از مهارت آموزی سالانه بیش از ۶ هزار نفر از کارآموزان تبریز در مجتمع فنی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار تانیش نیوز، آقای غفوری در حاشیه تجلیل از برندگان مسابقه بزرگ مهارت های برنامه نویسی و طراحی وب مجتمع فنی تبریز در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مجتمع در سال ۱۳۷۸ تاسیس شده وبا  ۲۵ سال سابقه فعالیت  ۴ شعبه در تبریز دارد.

وی با اشاره به این که در این مجتمع ۸۰۰ عنوان آموزش داریم گفت: آموزش های این مجتمع مهارت محور بوده و خروجی آن بازار کار است.

غفوری از بنگاه های اقتصادی خواست برای آموزش نیروهای خود با این مجتمع همکاری کنند چرا که مهارت های لازم در این مجتمع آموزش داده می شود.

وی همچنین از دانشگاه ها درخواست کرد برای آموزش دانشجویان و مهارتی کردن آموزش ها با مجتمع فنی تبریز همسو شوند.

مدیر مجتمع فنی تبریز با اشاره به این که اشتغال یکی از دغدغه های جامعه است از استاندار آذربایجان شرقی خواست با موسسن آموزشگاه های فنی حرفه ای تبریز جلسه ای تشکیل شود چرا که منجر به اشتغال می شود.

وی گفت: اگر حمایت استاندار از مجتمع های فنی حرفه ای را داشته باشیم بسیاری از مشکلاتمان حل می شود به عنوان مثال آموزشگاه هایی داریم که به لحاظ مسکونی بودن محل اشتغال دچار مشکلاتی هستند که به دست استاندار قابل حل است.

وی افزود: از ۱۲۰۰ آموزشگاه تنها ۷۴۲ آموزشگاه فعال است که اگر همه آن ها فعال شوند در ایجاد اشتغال کمک می کنند.

وی به مسابقه مهارت های برنامه نویسی و طراحی وب این مجتمع هم اشاره کرد و گفت: این مسابقات که در سطح کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار شد ۱۰۴ نفر شرکت کردند که ۳۲ نفر به فینال راه یافتند و ۹ نفر هم برگزیده شدند و تا سقف ۵ میلیون تومان جایزه دریافت کردند.

وی هدف از برگزار این نوع مسابقات را استعدادیابی، پرورش نخبگان، ترویج مهارت آموزی و… بیان کرد.

غفوری دوره های مهارت آموزی را بسته به نوع آموزش ۳ الی ۶ ماه یا بیشتر اعلام کرد و گفت: دوره های برنامه نویسی، شبکه، امنیت آی .تی، حسابداری، طراحی، موشن گرافی و زیرشاخه های آن از جمله دوره هایی هستند که در این مجتمع برگزار می شود.

وی از خبرنگاران خواست افرادی را که بضاعت کافی برای ثبت نام در این مجتمع را ندارند معرفی کنند تا برای ایجاد اشتغال آنان کمک شود.

شایان ذکر است در حاشیه این نشست از برگزیدگان مسابقه مهارت های برنامه نویسی و طراحی وب مجتمع فنی تبریز تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://tanishnews.ir/?p=19692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.