• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

نظارت و بازرسی، حلقه مفقوده دستگاه‌های اجرائی است

  • کد خبر : 19220
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
نظارت و بازرسی، حلقه مفقوده دستگاه‌های اجرائی است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شورای برنامه‌ریزی عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری است، گفت: دستگاه‌ها و نمایندگان ناظر باید بر مصوبات این شورا نظارت جدی داشته باشند. تراب محمدی در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سال جاری افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به‌ عنوان دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی باید عملکرد دستگاه‌های عضو و […]

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شورای برنامه‌ریزی عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری است، گفت: دستگاه‌ها و نمایندگان ناظر باید بر مصوبات این شورا نظارت جدی داشته باشند.

تراب محمدی در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سال جاری افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به‌ عنوان دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی باید عملکرد دستگاه‌های عضو و دخیل این شورا در اجرا یا عدم اجرای مصوبات هفت جلسه این شورا را استخراج کند و در اختیار اعضا قرار دهد.

وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قبل از اقدام به تشکیل جلسه شورا باید موارد مورد نظر برای ارائه در جلسه این شورا را در اختیار نمایندگان ناظر قرار دهد تا آنان با اشرافیت و اطلاع کامل در جلسه حضور داشته و موارد را از مجلس یا دولت پیگیری کنند و نظارت دقیق‌تر بر عملکرد این شورا داشته باشند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: نظارت و بازرسی، حلقه مفقوده در دستگاه‌های اجرائی است که باید جدی‌تر به این مسائل بپردازیم تا کارها در سطوح کارشناسی بدون اجرا نمانند.

محمدی، ادامه داد: در این جلسه گزارش عملکرد مصوبات سال ۱۴۰۲، مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، آمایش سرزمین و محیط زیستی، انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی در راستای تاسیس شرکت های دانش بنیان توسط پارک علم و فناوری، انتشار آگهی مزایده معادن استان توسط صنعت معدن و تجارت، مناقصه تکمیل هفت کیلومتر از محور مرند- جلفا و سایر پروژه های آزادراهی توسط راه و شهرسازی استان، آخرین وضعیت صدور مجوز پروژه های پیشران معرفی شده در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و دلایل تاخیر در صدور مجوز توسط محیط زیست استان ارائه شد*

لینک کوتاه : https://tanishnews.ir/?p=19220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.